vineri, 21 august 2015

Cum faci multe likuri sau multe subscraiburi

                                        YouTobe merita???



        Puate ati vazut uameni pe YouTobe care posteaza zilnic cate doua trei videouri.De exemplu:iRaphael,Xslayder,Thelinc,ETC.Hai sa revenim la subirctul principal si da YouTobe merita.Pentru uni YouToberi este profitabil dupa ce depasesc 20.000 de subscriberi.Cam de la acest numar de subscraiburi te contacteaza sa le faci reclame si iti dau bani.Inmaterie de 30% reusesc sa stranga atatia abonati sau mai multi.Pentru asta iti trebe munca grea si nu un video doua cand ai cef pentru asta trebe la 7:30 esti latine in camera adica in studio si filmezila 16:30
iarasi filmez  si la 20:30 la fel.Asta prieteni e munca grea pe care si eu am facuto timp de un an si nu vreau sa imi promovez cacanalul sau ceva de genu eu sunt printre putini care sunt in ala 30% si credetima inca ma ocup si e foarte greu dar merita pentru zece milioane pe episod.Asta
nu e un gob sau ceva pentru mine e un motiv de relacsare pana se termina vara si plec la facultate.Pentru un canal de YouTobe trebe sa cumperi jocuri noi tot timpul.
       Aceasta postare este facuta nu ca sa nu va faceti canal de YouTobe e pentru a descri ce va steapta daca vreti sa castigati bani pe canalul vostru.

2 comentarii:

  1. It is actually actually awesome which we have written as well as published so that absorbing content.I am grateful that we discovered ones webpage. Now I am anticipating study different, fascinating content.

    RăspundețiȘtergere