joi, 20 august 2015

                                      GTA V


           GTA V un joc fuarte bine realizat si foarte util pentru GAMING sau daca vrei multe subscraiburi pe YOUTOBE.GTA V e un joc care a prins foarte bine piata mondiala de gaming.
In opinea mea de copil de facultate care a luat bacaloreatul cu nota maxima e un joc calumea.
Bine v-am plictisit cu toate astea dar wtf jocul e atat de bine optipizat incat nu ai ce critica sai dai.Da are si bagur daca iei versiunea free play cea mai cunoscuta la uni gameri.Eu personal 
l-am luat pe CD pentru X-BOX 360 (pe care l-am castigat la o promotie la Coca-Cola)dar e mai pofitabil sa il iri gratis.Multi dintre voi poate iat bagat baguri pentru ca va place sa terminati
jocul mai repede.Spun sincer mie mi-a placut jocul la nebunie chiar daca ie lansat de un an 
jocul e top 6 mondial.Il mai intrec multe jocuri dar calitatea e supr.
           Eu am terminat jocul de doua orisi credetima si a trea uara e tare.Acum haideti sa vorbim despre continut.Jocu are trei personaje  cu care te poti guca cand vrei cel mai tare lucru e ca fiecare personaj are alte misiani ce face jocul mai palpitant.Primul personaj e Frenclin sau F-dog.Frenclin e un personaj super cu un caine de rasa buldogcare il mai ajuta cand se lupta cu uni uameni.Desigur  inventatori au creat si optiuna de al lua pe Chac cu masina sau sa te joci cu el.Michle un milionar excentric in dolari care e si  tata a doi copii
un baiat si o fata si casatorit cu iubita lui Amanda.in secret Amanda il insala cu un alt barbat.
Trever un vestit traficant de droguri ne casatorit cu doua case una in desert iar a doua la un stript club pe care il detine.
            Pe scurt GTA V  e cel mai tare joc de actiune valabil in farst person sau lanch person.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu